بلاگ

بهترین دوربین های تایم لپس در سال 2021

دوربین تایم لپس

در حالی که انواع مختلفی از دوربین های تایم لپس وجود دارد، انتخاب شما باید بر اساس نوع نتیجه تصویری باشد که می خواهید با دوربین بگیرید.
برای مثال، اگر به دنبال عکاسی نجومی از فعالیتهای شبانه خاص هستید، باید روی دوربینی سرمایهگذاری کنید که بتواند در تاریکی کامل تصاویر درجه یک تولید کند.
یک انتخاب عالی برای این مورد Canon 80D است. این دوربین DSLR در نور کم تصاویر قابل توجهی تولید می کند. همچنین مقرون به صرفه است ، قابل حمل است ، بهترین کیفیت ساخت را دارد و بهترین ارزش را برای پول خود ارائه می دهد.

بهترین دوربین ها برای تایم لپس

1. بهترین دوربین های تایم لپس Canon 80D

دوربین تایم لپس Canon 80D

نکات مثبت
صفحه نمایش لمسی قابل چرخش آسان
تصاویر با وضوح باال تا 3200 ISO
سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه ای جدید برای
بهبود فوکوس تصویر
نکات منفی
کارت های حافظه II-UHS پشتیبانی نمی شوند
ردیابی GPS وجود ندارد

Canon 80D

Canon 80D یک دوربین تایم لپس DSLR نیمه حرفه ای و بهترین انتخاب ما است. Canon 80D به همراه یک سیستم AF ، دارای فناوری CMOS دوگانه پیکسل برای ایجاد نمای زنده و ضبط فیلم است. منظره یاب 45 نقطه ای که به تازگی ادغام شده است ، تمرکز تصویر بهتری را ایجاد می کند.
همچنین از ویژگی ارگونومیک دوربین ،میتوان به این اشاره کرد که فضای زیادی را اشغال نمی کند.

Canon 80D با حالت خودکار خود برای ایجاد فیلم زمان گذر در یک چشم بر هم زدن ، بدون نیاز به ویرایش پس از تولید در رایانه ، برجسته می شود.
می توانید تنظیمات منو را تغییر دهید و دوربین پس از اتمام تصویربرداری ، تصاویر را یکپارچه نگه می دارد. تصاویر با وضوح باال تا 3200 ISO تضمین می کند که ویدیوی تایم لپس شما درجه یک است.
علاوه بر این ، همه فیلم های ضبط شده در Canon 80D با فرمت و کیفیت HD ذخیره می شوند. همه عکسهای کارت حافظه را یکی پس از دیگری ذخیره می کند ، که می توانید جداگانه از آنها استفاده کنید یا از آنها برای ایجاد یک فیلم زمان گذر در رایانه خود استفاده کنید. و فرقی نمی کند که مبتدی باشید یا حرفه ای. Canon 80 برای ایجاد فیلم های فوق العاده با تایم لپس آسان است.
کیفیت ساخت بی نظیر است. با این حال ، متوجه شدم که دوربین از کارت های حافظه II-UHS پشتیبانی نمی کند.

Sony A7R III .2

بهترین دوربین تایم لپس Sony A7R III

نکات مثبت
حداکثر 800،12 ISO قابل اجرا
دارای صفحه نمایش لمسی
فیلمبرداری با کیفیت عالی
ظرفیت باتری باال
نکات منفی
برای مبتدیان کمی گران است

سونی III a7R یکی از بهترین دوربین های چند منظوره بدون آینه سونی با ضبط زمان قابل توجه است.
این دوربین دارای حالت عکاسی پیاپی 10 فریم بر ثانیه ، فوکوس خودکار بدون ردیابی چشم و بافر هشتاد و چهار مگاپیکسلی RAW است.
از نظر عکاسی تایم لپس با III a7R Sony ، توصیه می کنم از حالت دستی استفاده کنید. در غیر این صورت ، تغییر نوردهی ممکن است تنظیمات نورسنج کن دوربین را تغییر دهد. وقتی هر فریم ویدئویی با نوردهی های مختلف همراه باشد ، این می تواند منجر به چشمک زدن تحریک کننده شود.
علاوه بر این، با حالت دستی، میتوانیم هر جنبه عکس، از جمله طول نوردهی، عمق میدان، نویز و موارد دیگر را کنترل کنیم. همچنین میتوانید سرعت حالت عکاسی متوالی این دوربین را به یک عکس در ثانیه کاهش دهید.
در کنار داشتن دوربین سونی III a7R ، می توانید از آن به همراه لنز سونی 24-105 میلی متر 4/f نیز استفاده کنید.
استفاده از اندازه بزرگتر بدنه دوربین آسان است و باتری جدید با قدرت بیشتر نیز بسیار چشمگیر است.
حالت های فوق العاده 35 و فول فریم فیلم های با کیفیت عالی ارائه می دهند. من این ترکیب را دوست دارم و چقدر آسان بود که بین حالت ها جابجا شوم.
چه در طول روز و چه در شب ، دوربین 6.43 مگاپیکسل همیشه فیلم های باورنکردنی تایم لپس ارائه می دهد.

3. Brinno TLC200 Pro

دوربین تایم لپس Brinno TLC200 Pro

نکات مثبت
راه اندازی و استفاده آسان
ارزان
تنظیمات عکسبرداری انعطاف پذیر
ضد آب
نکات منفی
کیفیت فیلم محدود HD720 p

این دوربین تایم لپس با 4 باتری AAA تغذیه می شود و می تواند چندین روز دوام بیاورد. طول نوردهی و فاصله تنظیم شده نیز عمر باتری را تعیین می کند.
به عنوان مثال ، Pro TLC200 Brinno می تواند تا 5 روز در طول روز با فواصل دو ثانیه و نوردهی کوتاه دوام بیاورد. در صورت استفاده از حالت شب ، عمر باتری بیشتر کاهش می یابد. با این حال، وقتی صحبت از عکاسی در شب می شود، توانایی سنسور دوربین برای ثبت تصاویر با کیفیت بسیار مهم است. بسیاری از کیفیت تصاویر گرفته شده در شب همیشه در حد مطلوب نیست ، زیرا همیشه پر سر و صدا و جزئیات کمتری دارند. به همین دلیل ترجیح می دهم در طول روز ، عصر یا صبح با .بگیرم عکس Brinno TLC200 Pro می توانید از آن به عنوان دوربین تماشای باغ برای نظارت بر حیوانات در حال حرکت در اطراف جنگل استفاده کنید. عالوه بر این ، Brinno Pro TLC200 یک گزینه عالی برای وقفه های منظره است.
این مدل برینو به طور خودکار فیلم های AVI با وضوح 1280 × 720 تولید می کند. اگرچه این وضوح را می توان مناسب ارزیابی کرد ، اما آنقدر مناسب نیست که بهترین دوربین برای یک فیلم زمان گذر باشد.

4. دوربین تایم لپس Sony A6500

دوربین تایم لپس Sony A6500

نکات مثبت
یک ویژگی شگفت انگیز برای ضبط ویدئو
بهترین دوربین تایم لپس سونی
پشتیبانی از شارژ USB
کیفیت تصویر چشمگیر در حداکثر تنظیمات

نکات منفی
درک چیدمان منو دشوار است
ورودی هدفون ندارد

هر زمان که تصمیم می گیرم با دوربین سونی یک ویدئوی تایم لپس ضبط کنم ، این دوربین به سبک خیابانی را انتخاب می کنم. در حالی که گران است ، دوربین تنظیمات و عملکرد گسترده ای را ارائه می دهد که روند فیلمبرداری یک دوربین تایم لپس را ساده می
کند. توجه داشته باشید که تنها چند کلیک تا راه اندازی دوربین فاصله دارید و نتایج خیره کننده است.
متأسفانه سونی این دوربین را به 990 فریم در هر عکس محدود کرد. صرف نظر از هدف تیراندازی شما ، پیشنهاد می کنم سرعت عکسبرداری را به حداکثر برسانید. به این ترتیب ، کیفیت ویدیو مطلوب نخواهد بود.
ویدیو و تصویر جدا شده ، ویدئوی تمام شده یا عکس ها. تصاویر گرفته شده نیازی به ویرایش پس از تولید ندارند.
در نهایت ، می خواهم اضافه کنم که A6500 Sony دارای ماتریس 24 مگاپیکسل است ، بدین معنی که فیلم در روز با کیفیت بالا و همچنین در شب بسیار دقیق است.

بهترین دوربین تایم لپس برای مبتدیان

بهترین دوربین تایم لپس برای مبتدیان

Olympus OM-D E-M1

نکات مثبت
AF سریع و دقیق
وای فای داخلی شگفت انگیز
ضد گرد و غبار و ضد آب
نکات منفی
حالت فیلمبرداری برای فیلمبرداری مبتدی
بهترین است
ویدئو نیاز به ویرایش پس از تولید دارد

Olympus OM-D E-M1 فیلم ها و عکس هایی با کیفیت عالی تولید می کند. این دوربین دارای صفحه نمایش لمسی 5 محوره ، کج محور ، VF ،VF4 چشمگیر است و می تواند حداکثر 10 فریم را در ثانیه ثبت کند.
تنظیمات متنوع و عملکرد روان Olympus OM-D E-M1 آن را به گزینه ای عالی برای مبتدیان تبدیل کرده است.
شما میتوانید فیلم های کوتاهی را حتی بدون هیچ تجهیزات اضافی ضبط کنید، زیرا تثبیت کننده های داخلی در عملکرد خود چشمگیر بودند. با این حال ، برای بهترین نتایج ، مجبورید فیلم ها را در رایانه ام ویرایش کنید.

دوربین های تایم لپس-چگونه کار می کنند؟

دوربین تایم لپس تصاویر تک را می گیرد و آنها را با هم ترکیب می کند تا ویدئویی را ایجاد کند که حرکت یک چشم انداز خاص یا رویدادی در اطراف ما را در یک دوره زمانی مشخص نشان می دهد. این ممکن است ماه در آسمان ، حرکت ابرها ، حرکت ستاره ها یا تردد شبانه از یک شهر شلوغ باشد.
هدف این است که نشان دهیم چگونه صحنههای خاصی در یک بازه زمانی به بین روز و شب )تایم لپس جام مقدس( یا از یک نوع آب
شدت تغییر میکنند، مثال و هوا به نوع دیگر. برای یادگیری نحوه ایجاد یک تایم لپس عالی، راهنمای عکاسی تایم لپس ما را ببینید.
یک دوربین تایم لپس می تواند رویدادهای خاصی را توضیح دهد یا داستانی را در محیط ما بیان کند که یک تصویر نمی تواند آن را بیان کند.
برای درک اصل عکاسی تایم لپس ، باید نحوه ساخت یک فیلم معمولی را درک کنید. در دنیای تلویزیون و سینما، حرکاتی که ما میبینیم در واقع مجموعهای از تصاویر تکی هستند که یکی پس از دیگری با نرخ فریم خاصی نمایش داده میشوند.
این نرخ فریم از 24 فریم در ثانیه تا 30 فریم در ثانیه متغیر است. بنابراین ، برای فیلم های 10 ثانیه ای ، منظور 240-300 تصویر واحد است که با سرعت بیشتری حرکت ایجاد می کنند.

دوربین تایم لپس کجا قابل استفاده است؟

هنگامی که عکاسی خود را با دقت برنامه ریزی می کنید و موضوع جالبی را انتخاب می کنید که با گذشت زمان تغییر می کند )راه شیری در آسمان شب ، تغییر آب و هوا یا طلوع و غروب خورشید( ، نتیجه جالب تری به دست می آورید. این زیبایی عکاسی تایم لپس است.
تایم لپس در مکان هایی مثلتکنیک نظارت برای سایت های ساختمانی از این دوربین می توان برای نظارت بر فعالیت های محل ساخت و ساز استفاده کرد.
از آنجایی که دوربین تایم لپس تصاویر را در یک بازه زمانی در ثانیه می گیرد، کاربران می توانند هر گونه تغییر، تغییر، پیشرفت و کار انجام شده را در هر سطح از ساخت و ساز به وضوح مشاهده کنند. از این دوربین ها می توان برای نظارت بر حرکت ستارگان و ابرها استفاده کرد.
دوربین های تایم لپس همچنین می توانند تغییرات چشمگیر در طبیعت ، مانند تغییرات متغیر از فصلی به فصل دیگر را ثبت کنند.

بهترین فاصله زمانی برای یک دوربین تایم لپس چقدر است؟

به عنوان یک عکاس، باید بدانید که چگونه فواصل زمانی را برای فیلم خود تنظیم کنید. شما نمی توانید تقریباً هر فاصله ای را تنظیم کنید.
سوژه ها و صحنه های مختلف به فواصل زمانی خاصی نیاز دارند. برای ثبت ابرهای سریع یا ترافیک شلوغ، یک فاصله زمانی 1 ثانیه ای را انتخاب کنید. برای عکاسی از طلوع، غروب خورشید، یا مکانهای پر ازدحام، میتوانید تا فاصله زمانی ۳ ثانیه پیش بروید. در نهایت ، فواصل 15-30 ثانیه ای برای حرکت سایه ها ، ستاره ها و پروژه های ساختمانی مناسب است.

نتیجه گیری نهایی

امیدوارم اکنون بتوانید درباره بهترین دوربین تایم لپس برای خرید تصمیم آگاهانه بگیرید. اما اگر به دنبال بدست آوردن بهترین ارزش برای پول خود هستید ، پیشنهاد می کنم از Canon 80D استفاده کنید.
Canon 80D مقرون به صرفه است ، قابل حمل است ، بهترین کیفیت ساخت را دارد و بهترین ارزش را ارائه می دهد.
Canon 80D n با گرفتن عکس در فایل RAW کیفیت تصویر بالاتری تولید می کند. ظرفیت باتری بالاتر ، حافظه بهتر ، وضوح بالاتر و توانایی گرفتن عکس های چشمگیر در تاریکی مطلق ، آن را به گزینه ای عالی برای روز و عکاسی نجومی تبدیل کرده است.
با این حال ، همه دوربین های تایم لپس موجوداز بهترین هاهستند و انتخاب بر اساس ترجیح شما خواهد بود.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟